Liten blir stor

Pärlan-Stella som numera heter Doris var en av våra minsta valpar (allra minst var syster Doris numera Alice) idag är hon 45cm i manhöjd och väger 14 kg. Ted som heter Smoothie nu, han var länge en av de största i kullen, men sen växte Nemo om honom. Idag är Smoothie fortfarande en stor kille och är hela 48cm i manhöjd och väger 17kg. Så olika det kan bli bland syskonen! Jag hoppas jag får in de andra valparnas (hundar nu jag vet! 😁) vikt och mankhöjd så jag kan visa det här. 

Här är fina lilla Doris, även färgen har förändrats med tiden och blivit mörkare. 

Här är fina Smoothie, även hans färg har förändrats lite, men fortfarande en av de ljusaste av syskonen. 



/Angelica 


Kommentarer
saralangassve.blogg.se

De är så fina 😊 Så kul att följa här på bloggen!

2016-04-06 @ 09:54:38
URL: http://saralangassve.blogg.se/
Anonym

Är det samma pappa till dessa som till den nuvarande kullen? / Rebecka H

2016-05-08 @ 14:30:49
Anonym

Är det samma pappa till dessa som till den nuvarande kullen? / Rebecka H

Svar: Nej det är en annan pappa till de här i år, Nelson heter han😊
Ronja

2016-05-08 @ 14:30:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ronjathecockerpoo.blogg.se

Ronja är en otroligt kärleksfull och busig hund som hittar på mycket roligheter som vi kommer att delge alla här på bloggen. Ronja är en så kallad cockerpoo, hon är 50% storpudel och 50% engelsk cocker spaniel. Just nu väntas det valpar och det blir Ronjas andra kull. Valparna beräknas komma i mitten av april, leveransklara i mitten av juni. Det ska bli så spännande!

RSS 2.0